Contact Center

CONTACT CENTER


 


SIBS Romania oferă servicii de asistență pentru deținătorii de carduri, comercianți și bănci: suport tehnic Level 1&2 (ATM, POS, SoftPos), Interactive voice response (IVR), înregistrarea apelurilor, campanii de loialitate prin call center, monitorizarea tranzacțiilor, suport 3D Secure, asistență clienți pentru Apple Pay și GooglePay.


Echipa noastră este calificată și pregătită să ofere asistență non-stop, șapte zile pe săptămână, în română și engleză.


 





















    Centrul de preferințe pentru confidențialitate

    Necesare

    Acest tip de cookie-uri este utilizat pentru a urmări traseul utilizatorului prin intermediul site-ului web în timpul unei vizite pe site-ul web. Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze eficient, dar nu sunt utilizate pentru identificarea personală a utilizatorului. Cookie-urile simple sunt temporare și sunt șterse automat atunci când utilizatorul părăsește site-ul web.

    _icl_current_language, wpml_referer_url, gdpr

    Analytics

    Acest tip de cookie-uri este utilizat pentru a identifica utilizatorii ori de câte ori utilizează site-ul web. Aceste cookie-uri nu sunt esențiale pentru funcționarea site-ului web, dar pot îmbunătăți utilizarea lui. Nu colectăm date personale cu aceste cookie-uri, dar atribuim un număr unic care identifică utilizatorii atunci când accesează site-ul. Cookie-urile persistente rămân pe computer până când sunt șterse de utilizator.

    _ga, _gat, _gid